Gyakran Ismételt Kérdések

Libero pelenkák
Vásárolhatok-e pelenkát az interneten?

Igen, a Libero Futár webáruházban, de pelenkákon kívül egyéb Libero termékeket is rendelhetsz.

Hol reklamálhatok a Libero termékekkel kapcsolatban?

Reklamáció esetén kérjük hívd a 06-40-200-049-as telefonszámot vagy írj nekünk a következő címre: 1592 Budapest, Pf. 480. E-mail címünk: liberoklub@sca.com

Többet szeretnék megtudni a Libero pelenkákról

Nagyszerű! Mindent megtudhatsz a Libero pelenkákról, ha a Termékek fülre kattintasz.

Honnan tájékozódhatok arról, melyik pelenka a megfelelő a gyermekem számára?

A Termékek menüpontban választhatod ki a gyermeked számára legideálisabb pelenkát. Segítségül egy súly szerinti szűrőt is beépítettünk, hogy könnyebb legyen a keresés.

Persze – mivel minden kisbaba mérete más és más – előfordulhat, hogy gyermekednek éppen egy kicsivel nagyobb méretre van szüksége.

Libero Klub
Mi az a Libero Klub?

A Libero weboldalára történő regisztrálással, a Libero Klub tagjaként egy nagyszerű online szülőközösség mindennapjainak lehetsz a részese.

Klubtagként a következő előnyöket élvezheted:

- megoszthatod élményeidet, tapasztalataidat más szülőkkel;
- feliratkozhatsz hírleveleinkre;
- értékes Libero pontokat gyűjthetsz a Libero pelenkák csomagolásáról, melyeket tetszőleges ajándékokra válthatsz be;
- részt vehetsz exkluzív, csak klubtagok számára szervezett promócióinkban.

Ha regisztrálni szeretnél, itt megteheted.

Hogyan tudom frissíteni Libero Klub tagságom adatait?

Adataid frissítése nagyon egyszerű! Egyszerűen A te Liberód menüponton belül kattints a Beállításaid fülre. Ezután frissítsd az adataidat és nyomd meg a Mentés gombot. Amennyiben e-mail címedet szeretnéd módosítani, kérjük írd meg nekünk az info@liberoklub.hu címre.

Hogyan törölhetem Libero Klub tagságomat?

Ha törölni szeretnéd Libero Klub tagságodat, A te Liberód menüponton belül kattints a Beállításaid fülre. Görgess az oldal aljára, majd kattints a Regisztrációm törlése gombra. (Fejlesztés alatt)

Ezzel véglegesen törlöd tagságodat, összegyűjtött Libero pontjaiddal együtt.

Libero pontok
Mik azok a Libero pontok?

Minden Libero pelenka csomagolásának belsejében találsz klubkódot.

Ha az egyedi kódokat beváltod a Libero Klubban, ponto(ka)t írunk jóvá számodra, melyeket értékes ajándékokra válthatsz be.

 

Hol találhatok Libero pontokat?

A pelenka csomagolások belsejében. Hogy melyik pelenka kiszerelés hány pontot ér, megtalálod a Felhasználási feltételek között.

Hogyan gyűjthetem a Libero pontokat?

Libero pontjaidat nagyon egyszerűen gyűjtheted és tárolhatod az interneten. Vásárolj Libero pelenkát, melyek belsejében kódot találsz. Az egyedi kód feltöltése után pontokat írunk jóvá számodra, melyeket rendszerünk eltárol, de akár azonnal be is válthatod őket az értékes ajándékokra. 

Libero pontjaid megtekintéséhez jelentkezz be és kattints a Libero pontjaid menüpontra.

 

Hogyan juthatok plusz pontokhoz a Libero Klubban?

Amennyiben megadod gyermeked adatait, első születésnapja alkalmából 3 ponttal ajándékozunk meg.

Ha vannak kisgyermekes barátaid, hívd meg őket a Klubba! Amennyiben meghívott barátod regisztrál, és feltölti első Libero kódját az oldalon, mindkettőtöket megajándékozunk 2-2 ponttal.

Mit tegyek, ha a rendszer nem fogadja el a Klub kódot?

Ez esetben kérjük, készíts egy fotót a klub kódról, és küldd el részünkre az info@liberoklub.hu e-mail címre. Ellenőrizzük, mi lehet a probléma a kóddal, és jóváírjuk egyenlegeden.

Mit tegyek, ha a csomagolás belsejében nem találok Klub Kódot?

Legelőször kérjük ellenőrizd, hogy az általad vásárolt pelenka valóban tartalmaz-e klubkódot. A kódot tartalmazó pelenkák listáját a Felhasználási feltételek között találod.

Amennyiben a csomagból valóban hiányzik a klubkód, kérjük készíts egy fotót a vonalkódról és a gyártási számról. Ezt küldd el részünkre az info@liberoklub.hu e-mail címre, hogy utánajárhassunk a problémának. Természetesen ez esetben a pontjaidat jóváírjuk.

Libero Klub rendelés
Hogyan rendelhetek ajándékot a Libero Klubból?

Első lépésként töltsd fel a Libero pelenkacsomagok belsejében található Libero Klub kódot oldalunkon.

A pontokat azonnal jóváírjuk egyenlegeden, így rögtön vásárolhatsz is ajándékaink közül. Ha megtalálod azt, amit szeretnél, akkor írd be a kiválasztott ajándékhoz a darabszámot, majd a „kosárba teszem” gomb megnyomásával helyezd kosaradba.

Kosarad tartalmát az oldal bal felső részén tudod megnézni és módosítani, ha szükséges. Ha végeztél, nyomd meg a „Rendeléseim megtekintése” gombot.

Az ajándékok kiszállítását csak minimum 20 pontos rendelési értéktől áll módunkban teljesíteni- így tudjuk az ingyenes szállítást biztosítani. (Kivéve a kedvezmények, és kuponok esetében.)

Rendelésedről, és a kiszállítás folyamatáról e-mailben értesítünk.

 

Mennyi idő alatt szállítják ki a Klubban megrendelt ajándékokat?

A megrendelt Libero ajándékokat legfeljebb 20 munkanap alatt otthonodba szállítjuk.

Mi a teendő, ha nem érkezett meg az ajándék, amit rendeltem?

Amennyiben nem érkezett meg az általad megrendelt termék, ellenőrizd, nem hagyott-e számodra a futár szállítási értesítőt. Előfordulhat ugyanis, hogy éppen nem voltál otthon, amikor megérkezett a szállítmány.

A szállítás pontos dátumáról, valamint a GLS Futárszolgálat csomagszámáról, és elérhetőségeiről e-mailben küldünk értesítést. A csomagszám alapján érdeklődhetsz a GLS-nél, hogy merre járnak megrendelt ajándékaid. Amennyiben nem sikerül megoldani a problémát, kérlek írj az info@liberoklub.hu e-mailcímre, vagy hívd a 06-1-437-6620-as telefonszámot.

 

Hogyan tudom visszavonni rendelésemet?

Amennyiben azt időben jelzed, és a csomagot még nem adtuk át a GLS Futárszolgálatnak, akkor töröljük az ajándékrendelést, és a levont pontokat jóváírjuk.
A rendeléssel kapcsolatban keress minket a 06-1-437-6620-as telefonszámon, vagy írj az info@liberoklub.hu e-mailcímre.

Ha először jársz a Libero weboldalán
A Libero régi weboldalán regisztráltam. Használhatom-e korábbi bejelentkezési adataimat?

Magától értetődően. Ha már regisztráltál a Libero oldalán, bátran használd itt is korábbi e-mail címedet és jelszavadat!

Regisztrálhatok-e azzal a fórumban megjelenő felhasználónévvel, amelyet a régi Libero oldalon használtam?

Igen, csak arra kérünk, legyél nagyon körültekintő felhasználóneved kiválasztásánál, ugyanis azt később NEM módosíthatod.

Egy jótanács: ha első gyermekedet várod, érdemes olyan nevet választanod, amelyet majd esetleg háromgyerekes anyukaként is használhatsz.

Miért nem tudok azzal a fórumban megjelenő felhasználónévvel regisztrálni, amelyet a régi Libero oldalon használtam?

Ez akkor fordulhat elő, ha felhasználónevedet már egy másik látogatónk használja. Ebben az esetben kérjük, válassz magadnak másik felhasználónevet. Az egyértelműség kedvéért ugyanis a továbbiakban egy névvel csak egy látogató regisztrálhat. Így te is mindig pontosan tudhatod majd, éppen kivel csevegsz.

Kérjük, jól gondold át, pontosan milyen felhasználónevet választasz, később ugyanis már NEM változtathatsz rajta! Egy jótanács: ha első gyermekedet várod, érdemes olyan nevet választanod, amelyet majd esetleg háromgyerekes anyukaként is használhatsz.

Hogy tudom áttekinteni, mi minden található a weboldalon?

Kattints a Fedezd fel az oldalt! gombra a jobb felső sarokban: így megszemlélheted „madártávlatból” is a weboldal tartalmát.

Az életszakasz
Mi az az életszakasz?

Az életszakasz aktuális igényeidhez alakítja a weboldal tartalmát – aszerint, hogy éppen melyik szakaszát éled az életednek, azaz babát tervező, várandós, kisbabás vagy kisgyermekes szülő vagy-e.

Hogy kell használni az idővonalat?

Amikor egered segítségével megnyitod az idővonalat, azonnal látni fogod a fejlődési fokokat és az állapotjelzőket. Kattints arra az állapotra, amely a legközelebb áll aktuális életszakaszodhoz!

Ezek után már azt a weboldalt fogod látni, amelynek tartalma a kiválasztott állapothoz igazodik.

Például ha a Várandós állapotot választottad:
- Megjelenik egy naptár, közvetlenül alatta pedig a színes idővonal.
- A pontos állapot kiválasztásához görgess jobbra és balra a naptárban, majd kattints a megfelelő hétre és hónapra.

VAGY

- Vidd a színes idővonalcsík fölé kurzorodat és máris látni fogod a felugró heti/havi jelzőket.
- Kattintással kiválaszthatod a megfelelő hetet/hónapot a csíkon, majd a jobb oldalon található nyíl mozgatásával érhetsz el a megfelelő fázishoz.

Amikor a kiválasztott állapot megfelelő, a jobb oldalon megjelenő kérdésre válaszolj az Igen gomb megnyomásával. Ha változtatni szeretnél, akkor pedig kattints a Nem gombra.

Hozzáadhatom-e egyidejűleg több gyermek adatait is az idővonalhoz?

Igen, méghozzá úgy, hogy a legidősebb gyermektől haladsz a legfiatalabb felé. Ki kell választanod azt is, hogy melyik gyermek legyen az „elsődleges” – hiszen az oldal tartalmát egyikükhöz tudjuk csak igazítani.

Természetesen az „elsődleges” gyermek mindig lehet más – eszerint a tartalom is hozzá fog igazodni.

Ikreim vannak: felvihetem-e egyszerre mindkettejük adatait?

Egyszerre egy gyermek adatait add az idővonalhoz, majd jöhet a következő. A születésnapok alapján a program automatikusan fel fogja ismerni, hogy ikrekről van szó.

Állapotod – módosítások
Megváltoztathatom-e kiválasztott állapotomat az idővonalon?

Ezt nagyon egyszerűen megteheted: csak frissítsd adataidat a Nyilvános profilod fülön belül, A te Liberód menüpont alatt.

Ha ismét gyermeked születik, vidd fel az ő adatait is, majd válaszd azt a lehetőséget, hogy az oldal tartalmát az új állapothoz alakítsuk. Legvégül nyomd meg a Mentés gombot.

Babát várok – hogy módosíthatom a szülés várható napját?

Adataidat a Nyilvános profilod fülön belül frissítheted, A te Liberód menüpont alatt. Ha kész vagy, kattints a Mentés gombra.

A te Liberód – profilod frissítése
Nem szeretném publikussá tenni azokat az információkat, amelyeket a profilomba feltöltök. Hogyan lehetek jelen névtelenül a weboldalon?

Először is kattints a Nyilvános profilod fülre A te Liberód menüpontban. Ezután egy-egy klikkeléssel távolítsd el a pipát a kis négyzetekből – ezzel megakadályozod, hogy profilod publikussá váljon. Végül nyomd meg a Mentés gombot.

Ne felejtsd el, hogy ha nem teszed közzé a profilodat, az egyúttal azt is jelenti, hogy nagyszerű lehetőségekről maradsz le. Gondold végig, hogy tényleg nem barátkoznál-e össze szívesen más érdekes emberekkel a közösségen belül.

Hogyan frissíthetem profiloldalamat?

Kattints a Nyilvános profilod fülre A te Liberód menüpontban.

Ezután nyomd meg az Alapadatok vagy a Rólad gombot és módosítsd profilod kérdéses részét, végül pedig kattints a Mentés gombra.

Hogyan változtathatom meg profilom státuszát?

Ha tudatni szeretnéd a közösség tagjaival, hogyan érzed most magad, kattints a Státusz szerkesztése feliratú linkre A te Liberód menüpontban. Írd be aktuális helyzetedet, majd nyomd meg a Mentés gombot.

Miért nem látják az ismerőseim a profilomat?

Kattins a Nyilvános profilod fülre A te Liberód menüponton belül és ellenőrizd, hogy kipipáltad-e a profilod nyilvánossá tételét engedélyező boxot. Ha nem, akkor most tedd meg.

Az is előfordulhat, hogy nem adtál meg magadról elég információt a profiloldaladon ahhoz, hogy aki téged keres, meg is találjon. Egyszerűen írj be több adatot kapaszkodóként!

Törölhetem-e a regisztrációmat?

Igen. Kattints a Beállításaid fülre A te Liberód menüpont alatt, majd nyomd meg az oldal alján található Regisztrációm törlése, végül pedig a Mentés gombot.

Regisztrációd törlése végleges, ezért ha a jövőben úgy döntesz, mégis szeretnél a Libero Club tagja lenni, újra regisztrálnod kell. Érdemes ezért inkább aktívan tartani a profilodat: egyrészt, mert ha később másik gyermeked születik, ismét felveheted a fonalat; másrészt pedig, mert időről időre visszanézhetsz, hogy megtudd, mi minden történt a távollétedben.

Hiba történt, kérjük, próbálkozz később.
Oldal betöltése folyamatban...