Oldalunk használatával Ön elfogadja a cookie szabályzatunkat.
További részletek 

close

Fitnesz

Szükséges-e változtatnom valamit a sportolási szokásaimon a babavárás alatt?

Igen is meg nem is. Mindenképpen nagyszerű, ha időt szánsz a testmozgásra. Minél erősebb vagy ugyanis, annál jobban képesek megbirkózni izmaid a baba növekvő súlyával – és annál kisebb az esélye a hátfájásnak és a lábgörcsöknek. Viszont ahogy mennek a hónapok, úgy érdemes egyre inkább a testedre hallgatnod. A kellemetlen érzések jelzik, ha valami nem jó a szervezetednek. Az erőlködés és a stressz szintén nem biztató jel. A sport arra hivatott, hogy javítsa a közérzetet, ne pedig rontson rajta.
Van néhány sportág, amelyet ajánlatos elkerülnöd – különösen előrehaladott terhesség esetén. Ilyenek azok a mozgásformák, amelyeknél fennáll a veszélye, hogy elesel vagy véletlenül megütnek.

Olvass többet a témáról Maradj fitt és elbűvölő! című cikkünkben.
Hiba történt, kérjük, próbálkozz később.
Oldal betöltése folyamatban...